Fleksibilna in varna storitev računalništva, ki temelji na oblaku. Ustvarjena je za gradnjo, testiranje, uvajanje in upravljanje aplikacij ter storitev (hibridne, on-premise ali oblačne) prek podatkovnih centrov, ki jih upravlja Microsoft. Podpira ne le številne različne programske jezike, orodja in ogrodja, ampak tudi programsko opremo in sisteme, ki so specifični za Microsoftove programe.
Zagotavlja veliko storitev v oblaku, vključno z računalništvom, analitiko, shranjevanjem in omrežjem. Uporabniki lahko izbirajo med temi različnimi storitvami za razvoj in obseg novih aplikacij ali za zagon že obstoječih v javnem oblaku.
Platforma Azure ponuja orodja, ki podpirajo vse panoge in ji s tem želi pomagati pri obvladovanju izzivov in izpolnjevanju njihovih organizacijskih ciljev. To uporabnikom omogoča fleksibilnost pri uporabi želenih orodij in tehnologij. Microsoft Azure ponuja širi različne oblike računalništva v oblaku: infrastrukturo kot storitev (IaaS), platformo kot storitev (PaaS), programsko opremo kot storitev (SaaS) in pa možnost brez strežnika. Microsoft Azure svoje storitve obračunava po načelu »pay as you go« kar pomeni, da naročnik vsak mesec prejme račun, kjer so obračunani samo določeni vire, ki so jih uporabili.
✔ Gostovanje e-pošte z nabiralniki velikosti 50 GB ter e-poštnim naslovom domene po meri.
✔ Namizne različice aplikacij sistema Office 365: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (ter Access in Publisher samo za računalnike s sistemom Windows).
✔ Spletna različica Worda, Excela in PowerPointa.
✔ Ena licenca velja za 5 telefonov, 5 tabličnih računalnikov in 5 računalnikov s sistemom Windows ali računalnikov Mac na uporabnika.
✔ Shramba datotek in skupna raba z 1 TB shrambe v storitvi OneDrive.
✔ Intranet za celotno podjetje in spletna mesta skupine s SharePointom
✔ Spletna srečanja in videokonference za največ 250 ljudi.
✔ Središče za skupinsko delo za povezovanje vaših skupin s storitvijo Microsoft Teams.
✔ Poskrbite, da vas bodo opazili, in negujte odnose s strankami z aplikacijo Outlook Customer Manager.
✔ Izboljšajte vodenje podjetja s storitvijo Microsoft Bookings.
✔ Upravljajte opravila in skupinsko delo s storitvijo Microsoft Planner.
✔ Upravljanje urnikov in vsakodnevnih opravkov osebja s storitvijo Microsoft StaffHub.
✔ Podpora po telefonu in v spletu 24-ur na dan, 7 dni v tednu
✔ Tehnična podpora in pomoč na daljavo (telefon, ePošta, oddaljen dostop)