Objavljamo seznam novih orodij paketa Office 365 vam bo poenostavil delovni proces, povezal delovni tim in hkrati bo tudi produktivnost vašega tima večja.

Če le preletite spodnje točke vam bo jasno, da je Office 365 nepogrešljiv v vašem podjetju, saj je primeren tako za manjša kot tudi večja podjetja.

1. Timsko urejanje dokumentov v Wordu, Excelu, PowerPointu

Ko spremenite spletni dokument, je to vidno vam in vašim sodelavcem. Datoteke, katere shranite na Onedrive ali SharePoint, lahko hkrati urejate s sodelavci.

2.Komunicirajte med seboj z Office aplikacijami

Integrirajte znotraj programa Skype! Uporabite ga za klepet, izmenjavo zaslonov, avdio in video pogovore s sodelavci, pri čemer vam ni potrebno zapuščati svojega dela z Word dokumentom. Ali pa obratno, zaprete Word dokument in še vedno kramljate z vašim timom.

3. Nič več pošiljanja celotnih datotek!

Poenostavimo. Datoteko naložite v oblaku Office-a 365, napišite e-mail v Outlooku in vstavite povezavo do datoteke, namesto celotne datoteke. Outlook bo prejemnikom samodejno odobril dovoljenje za urejanje dokumentov, katerega lahko kadarkoli prekličete.

4. OneNote beležka v Outlookov koledar

V OneNote-u si naredite opombo ali nalogo, katero shranite v Outlook koledar, kot opomnik. Zapisnik s sestanka naredite v OneNote-u in ga hkrati označite na koledarju z datumom, uro in udeleženci.

5. Miška kot laserski kazalec na vaši PowerPoint predstavitvi

Pritisnite Ctrl+P in prezentirajte z laserjem, sicer ta funkcija obstaja že dlje časa, vendar je sedaj vključena tudi pri napravah z zaslonom na dotik.

6. Vključite podatke na zemljevid – Power Map v Excelu

Vizualizirajte podatke v Excelu s Power Mapom, kateri je izboljšan s Power BI, ki je rešitev za analizo, vizualizacijo in izmenjavo podatkov.

7. PDF uredite in pretvorite povsem enostavno

Če ste z urejanjem dokumenta končali ga pretvorite v PDF s funkcijo »shrani kot PDF«, če pa želite dokument urediti ga enostavno pretvorite iz PDF v Wordov dokument.

8. Kje ste ostali z branjem?

Klik na »Resume Reading« v Wordu vas vrne na stran, kjer ste končali z branjem in to na katerikoli napravi.

9. 50GB za Outlook

To je prostor za shranjevanje e-pošte, koledarja, opravil, beležk, stikov in prilog.

10. Poiščite pravo različico dokumenta

Če dokument ureja več ljudi, si lahko sedaj ogledate katere spremembe so bile narejene, kdo jih je naredil in kdaj.

11. Hitreje odgovorite na e-pošto

»Reading Pane« v Outlooku vam omogoča, da si vsebino pošte ogledate ne, da bi jo odpirali in nanjo tudi odgovorite v pogovornem oknu.

13. Nimate povezave? Ni problema.

OneDrive je sinhroniziran z napravo in, ko nimate povezave lahko še vedno urejate datoteke, naložene in poslane na druge naprave pa bodo, ko se boste povezali z internetom.

13. Kjerkoli, kadarkoli in iz katerekoli naprave

Z Office 365 dobite tudi Web Apps, ki vam omogoča delo in urejanje dokumentov na oblaku iz katerekoli naprave, kadarkoli in kjerkoli, če si le zagotovite internetno povezavo.

14. Office 365 Planner za organizacijo dela vašega tima

Načrtujte potek dela, upravljajte projekte, ustvarjajte in dodeljujte načrte, izmenjujte si datoteke in zagotavljajte si posodobitev stanja. Vse to je opravljeno z e-poštnimi obvestili in vizualnim namizjem.

15. Pametni poštni nabiralnik

»Microsoft Clutter« vam bo preuredila poštni nabiralnik po prioriteti, kar pomeni, da vam bo prioritetna sporočila postavila v ospredje.

15 zanimivosti paketa Office 365, ki jih morda še ne poznate