IP telefonska centrala

IP telefonska centrala je v današnjem času vedno bolj potiska v ozadje klasične telefonske rešitve. Ker poteka preko interneta, omogoča komunikacijo, ki je neodvisna od lokacije, enostavno razširljivost, poenoteno komunikacijo ter znatno zniža stroške fiksne in mobilne telefonije.

Telefonska centrala, ki jo naši strokovnjaki za vas postavijo in vzdržujejo, je IT rešitev 3CX.

To je VOIP telefonija!

Kaj je IP telefonska centrala?

IP Telefonska centrala, drugače imenovana tudi Voice over Internet Protocol -VoIP centrala, je storitev, ki se opravlja preko obstoječega internet dostopa. S klasično telefonijo ima VoIP centrala veliko podobnosti, glavna razlika pa je v tem, da VoIP centrala poteka preko širokopasovne internetne povezave.

Kateri VOIP produkt uporabljamo?

Telefonska centrala, ki jo uporabljamo je del 3CX telefonskih rešitev. Je kakovostna, večkrat nagrajena, cenovno zelo ugodna programsko zasnovana VoIP telefonska centrala, ki temelji na Windows® operacijskem sistemu. Z njo v celoti nadomestite ali nadgradite vaš poslovni telekomunikacijski sistem v večjih podjetjih in večjih sistemih.

Kaj so prednosti VOIP telefonije?

  • Znižanje stroškov fiksne in mobilne telefonije;
  • Lokacijska neodvisnost – opravljajte klice, kjerkoli je internetna povezava;
  • Avtomatski odzivniki, čakalna vrsta za klicne centre;
  • Lastne telefonske številke v tujini;
  • Najcenejše pošiljanje sms-ov;
  • Integracija s CRM in informacijskimi sistemi;
  • Predvidljivi stroški: VoIP centrala za razliko od drugih tradicionalnih telefonskih sistemov vsebuje predvidljiv in konstanten strošek od ponudnika internetnih storitev;
  • Mobilnost: zaradi povečanje dela na daljavo, hitrega prenosa in veliko skupnega dela vam IP telefonija poveča sposobnost agilnosti, kar zaposlenim omogoča vzpostavitev telefonske storitve od kjerkoli;
  • Enotnost komunikacije: VoIP centrala omogoča, da podjetja izkoristijo več komunikacijskih funkcij, kot so glasovni klici, videokonference itd;
  • Razširljivost: konstantno spreminjanje števila delovnih mest je v preteklosti večkrat pomenilo dodaten strošek in čas. Storitve IP telefonije imajo veliko manj omejitev, saj lahko linije dodajate hitro in enostavno brez dodatnih stroškov.

Kako vam pomagamo Telprom strokovnjaki?

Svetovanje: Naši strokovnjaki vam pri izbiri optimalne VoIP rešitve in integracijo z različno programsko opremo kot je CRM. IP telefonska centrala vam z dodano tehnično rešitvijo izbrano glede na vaše potrebe omogoča sodobno in cenovno ugodno rešitev.

Postavitev in konfiguracija telefonske centrale: Pomagamo vam tudi s celotno postavitvijo in konfiguracijo telefonske centrale. Izbirate lahko med velikim naborom IP telefonov in druge opreme znamke Yealink.

Vzdrževanje in podpora: Uporabnikom naših storitev nudimo tudi vzdrževanje in podporo v primeru nadgradenj ali administracije.

IP telefonska centrala – NAJEM

Omogočamo najem dedicirane 3CX telefonske centrale za podjetje. IP telefonska centrala je v okviru najema brez dodatne investicije. Uporabljate lahko obstoječe telefonske številke, samostojno nastavitev protokolov klicanja in prejemanja klicev, dodajanje in brisanje uporabnikov itd.

Poleg vseh že naštetih prednosti so klici znotraj omrežja brezplačni, način telefoniranja ostaja enostaven in nespremenjen. Za opravljanje klicev lahko uporabljate računalnik ali mobilno napravo.

Kaj vam omogoča najem IP telefonske centrale?

IP telefonska centrala vam omogoča sodobno komunikacijo, ki nudi brezplačne klice med uporabniki, ugodne klice v tujino in popoln nadzor preko osebnega računalnika.

Komu priporočamo najem 3CX telefonske centrale?

Primerno predvsem za podjetja, ki imajo več kot deset uporabnikov in tajništvo.

Kaj za vas uredimo v podjetju Telprom?

Telprom strokovnjaki za vas postavimo in vzdržujemo vašo 3CX centralo. V primeru, da že uporabljate druge sisteme, vam jih povežemo v 3CX.

Arrow right