IP TELEFONSKE CENTRALE

IP telefonska centrala drugače imenovana tudi Voice over Internet Protocol -VoIP centrala v današnjem času vedno bolj potiska v ozadje klasične telefonske rešitve. S klasično telefonijo ima VoIP centrala veliko podobnosti, glavna razlika pa je v tem, da VoIP centrala poteka preko širokopasovne internetne povezave.

IP Telefonska centrala je storitev, ki se opravlja preko obstoječega internet dostopa. Ponujamo različne pakete, ki so pripravljeni glede na dejavnost in zahteve vsakega podjetja posebej, v katerih je poleg stacionarne številke vključen tudi IP telefonski aparat in ustrezen nabor storitev.

IP TELEFONSKI PAKETI

Osnovni paket

Osnovni paket IP telefon je primeren za uporabo v manjšem poslovnem okolju z možnostmi prevezav, čakajoči klic, prevzem klica, glasba ob čakanju…

Paket Osnovni IP Telefon vključuje:

  • Napredni IP telefonski aparat (hitro klicanje, prevezovanje, čakajoči klic..)
  • Tel. Številko (npr. 01/810 00 00)
  •  IP telefonski priključek
  • Osnovna tehnična podpora

Napredni paket

Poleg osnovnega paketa ponujamo tudi napredni paket, ki je primeren za uporabo v poslovnem pisarniškem okolju. Vključen je osnovni nabor storitev in tudi napredni nabor storitev, ki vključuje funkcije kot so kontaktni center, konferenčni klici, kaskadni klici, časovni intervali in možnost integracije v poslovno okolje. Možne so tudi dodatne nadgradnje.

Paket Napredni IP Telefon vključuje:

  • Poslovni IP telefonski aparat (tajništvo, čakalne vrste, direktor…)
  • Tel. številka (npr. 01/810 00 00)
  • IP telefonski priključek
  • Napredni nabor storitev
  • Napredna tehnična podpora

Napredna tehnična podpora je že vključena v ceno storitve in zajema podporo v delovnem času od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 ure ter odzivni čas.

IP TELEFONSKA CENTRALA – NAJEM

IP telefonska centrala je v okviru najema brez dodatne investicije, lahko uporabljate obstoječe telefonske številke, samostojno nastavitev protokolov klicanja in prejemanja klicev, dodajanje in brisanje uporabnikov itd. Poleg vseh že naštetih prednosti so klici znotraj omrežja brezplačni, način telefoniranja ostaja enostaven in nespremenjen. Za opravljanje klicev lahko uporabljate računalnik ali mobilno napravo.

Naši strokovnjaki vam lahko svetujejo pri izbiri optimalne VoIP rešitve in integracijo z različno programsko opremo kot je npr. CRM. IP telefonska centrala vam z dodatno tehnično rešitvijo glede na vaše potrebe omogoča sodobno in cenovno ugodno rešitev. Naši strokovnjaki pa vam nudijo tudi celotno postavitev in konfiguracijo telefonske centrale. Izbirate lahko med velikim naborom IP telefonov in druge opreme znamke Yealink. Uporabnikom naših storitev nudimo tudi vzdrževanje in podporo v primeru nadgradenj ali administracije.

IP TELEFONSKA CENTRALA IN NJENE PREDNOSTI

IP telefonska centrala vam omogoča sodobno komunikacijo, ki nudi brezplačne klice med uporabniki, ugodne klice v tujino in popoln nadzor preko osebnega računalnika. Izberite paket, ki vključuje IP-telefonijo, in si oblikujte komunikacijo pa svoji meri.

Ključne prednosti uvedbe IP telefonije so zmanjšanje stroškov, mobilnost, razširljivost in poenotena komunikacija.

PREDNOSTI:

  • Znižanje stroškov fiksne in mobilne telefonije
  • Lokacijska neodvisnost – opravljajte klice, kjerkoli je internetna povezava
  • Avtomatski odzivniki, čakalna vrsta za klicne centre
  • Lastne telefonske številke v tujini
  • Najcenejše pošiljanje sms-ov
  • Integracija s CRM in informacijskimi sistemi.

Stroški: VoIP centrala za razliko od drugih tradicionalnih telefonskih sistemov vsebuje predvidljiv in konstanten strošek od ponudnika internetnih storitev.

Mobilnost: zaradi povečanje dela na daljavo, hitrega prenosa in veliko skupnega dela vam IP telefonija poveča sposobnost agilnosti, kar zaposlenim omogoča vzpostavitev telefonske storitve od kjerkoli.

Enotnost komunikacije: VoIP centrala omogoča, da podjetja izkoristijo več komunikacijskih funkcij, kot so glasovni klici, videokonference itd.

Razširljivost: konstantno spreminjanje števila delovnih mest je v preteklosti večkrat pomenilo dodaten strošek in čas. Storitve IP telefonije imajo veliko manj omejitev, saj lahko linije dodajate hitro in enostavno brez dodatnih stroškov.