STORITVE V OBLAKU

Storitve v oblaku se v današnjem svetu vse bolj prakticirajo saj namesto da imate v lasti lastno računalniško infrastrukturo ali podatkovne centre, lahko podjetja koristijo storitve v oblaku. Ena od prednosti uporabe storitev računalništva v oblaku je, da se podjetja lahko izognejo vnaprejšnjim stroškom in zapletenosti lastništva in vzdrževanja lastne IT infrastrukture in namesto tega preprosto plačajo za tisto, kar uporabljajo.

Najemnikom nudimo poslovno IP Telefonijo, ki se zagotavlja preko obstoječega internet dostopa. Paketi so pripravljeni glede na dejavnost in zahteve podjetja. V paketih je poleg stacionarne telefonske številke vključen tudi IP telefonski aparat in ustrezen nabor storitev.

3CX telefonska centrala je kakovostna, večkrat nagrajena, cenovno zelo ugodna programsko zasnovana VoIP telefonska centrala, ki temelji na Windows® operacijskem sistemu, s katero v celoti nadomestite ali nadgradite vaš poslovni telekomunikacijski sistem v večjih podjetjih in večjih sistemih.

IP telefonska centrala je v okviru najema brez dodatne investicije, lahko uporabljate obstoječe telefonske številke, samostojno nastavitev protokolov klicanja in prejemanja klicev, dodajanje in brisanje uporabnikov itd. Poleg vseh že naštetih prednosti so klici znotraj omrežja brezplačni, način telefoniranja ostaja enostaven in nespremenjen. Za opravljanje klicev lahko uporabljate računalnik ali mobilno napravo.

Naši strokovnjaki vam lahko svetujejo pri izbiri optimalne VoIP rešitve in integracijo z različno programsko opremo kot je npr. CRM. IP telefonska centrala vam z dodano tehnično rešitvijo glede na vaše potrebe omogoča sodobno in cenovno ugodno rešitev. Naši strokovnjaki pa vam nudijo tudi celotno postavitev in konfiguracijo telefonske centrale. Izbirate lahko med velikim naborom IP telefonov in druge opreme znamke Yealink. Uporabnikom naših storitev nudimo tudi vzdrževanje in podporo v primeru nadgradenj ali administracije.

Storitve v oblaku, ki omogočajo boljšo produktivnost, saj združuje Officeove aplikacije z zmogljivimi storitvami v oblaku, upravljanjem naprav in zanesljivo varnostjo za zaščito pomembnih podatkov in informacij. Izbirate lahko med tremi paketi, glede na potrebe za storitve v oblaku vašega podjetja.

Power BI

Orodje, ki naredi poslovno analitiko učinkovito in vizualno privlačno. Poročila in podrobne analize so tako dostopne kadarkoli in od kjer koli, preko različnih naprav, vaše poslovanje pa nemoteno in optimizirano.

CRM

Microsoft Dynamics CRM je ključna in fleksibilna poslovna rešitev za vse, ki bi si radi olajšali upravljanje odnosov s strankami. Gre za integrirano programsko rešitev storitve v oblaku, ki temelji na podatkih, kateri izboljšujejo vaše sodelovanje in poslovanje s strankami prav tako pa tudi omogoča spremljanje prodajnih potencialov, trženja in pripravo ter zagotavljanje podatkov, ki jih je mogoče uporabiti.

SharePoint

Je inteligentni intranet, ki spodbuja učinkovito in nemoteno sodelovanje z varnim dostopom, dajanjem datotek v skupno rabo z osebami v organizaciji in izven nje ter shranjevanjem datotek, ne glede na to kje ste – v službi, doma ali na poti, lahko koristite storitev v oblaku.

Hibridno okolje

Je prilagodljivo okolje, ki je kombinacija javnega in zasebnega oblaka. Podjetju omogoča ne le optimizacijo stroškov, ampak tudi hitrejše in poenostavljeno zagotavljanje storitev. Kateri oblak oziroma kakšno hibridno okolje je najbolj primerno, se razlikuje od podjetja do podjetja glede na potrebe poslovanja. Tukaj nastopimo mi, ki vam s svojim odličnim znanjem o platformah in dolgoletnimi izkušnjami svetujemo o pravi izbiri oblačne rešitve in storitve v oblaku za vaše podjetje.

Podatkovni center je objekt, sestavljen iz omrežnih računalnikov, sistemov za shranjevanje in računalniške infrastrukture, ki jih podjetja in druge organizacije uporabljajo za organiziranje, obdelavo, shranjevanje in razširjanje velikih količin podatkov. Podjetja se običajno zanašajo na aplikacije, storitve in podatke v podatkovnem centru, zaradi česar je podatkovni center osrednja točka in kritično sredstvo za vsakodnevno poslovanje, zato so storitve v oblaku popolna rešitev.

Podatkovni centri podjetja vse pogosteje vključujejo zmogljivosti za varovanje in zaščito virov računalništva v oblaku ter notranje vire na kraju samem. Ker se podjetja vse bolj obračajo na storitve v oblaku, postajajo meje med podatkovnimi centri ponudnikov oblakov in podjetniškimi podatkovnimi centri manj jasne.

Posebnosti dogajanja v podatkovnem centru se zelo razlikujejo glede na vrsto lokacije, zakaj je bila zgrajena in kdo jo uporablja. V podatkovnih centrih, ki služijo kot objekti za kolokacijo ali zunanje izvajanje infrastrukture, ki je nadzorovana kot del upravljane storitve, se vrste računalniških storitev in nalog močno razlikujejo od enega najemnika do drugega. Nekateri podatkovni centri so namenjeni samo shranjevanju varnostnih kopij podatkov, drugi pa hranijo in opravljajo skoraj vse osnovne IT naloge podjetja in omogočajo številne storitve v oblaku.

Fleksibilna in varna rešitev, ki se zanaša na storitve v oblaku. Ustvarjena je za gradnjo, testiranje, uvajanje in upravljanje aplikacij ter storitev (hibridne, on-premise ali oblačne) prek podatkovnih centrov, ki jih upravlja Microsoft. Podpira ne le številne različne programske jezike, orodja in ogrodja, ampak tudi programsko opremo in sisteme, ki so specifičnimi za Microsoftove storitve v oblaku.

Microsoft Azure je javna platforma za računalništvo v oblaku. Zagotavlja ogromno storitev v oblaku, vključno z računalništvom, analitiko, shranjevanjem in omrežjem. Uporabniki lahko izbirajo med temi različnimi storitvami za razvoj in obseg novih aplikacij ali za zagon že obstoječih storitev v javnem oblaku.

Platforma Azure ponuja orodja, ki podpirajo vse panoge in ji s tem želi pomagati pri obvladovanju izzivov in izpolnjevanju njihovih organizacijskih ciljev. To uporabnikom omogoča fleksibilnost pri uporabi želenih orodij in tehnologij. Microsoft Azure ponuja širi različne oblike računalništva v oblaku: infrastrukturo kot storitev (IaaS), platformo kot storitev (PaaS), programsko opremo kot storitev (SaaS) in pa možnost brez strežnika. Microsoft Azure svoje storitve obračunava po načelu »pay as you go« kar pomeni, da naročnik vsak mesec prejme račun, kjer so obračunani samo določeni viri, ki so jih uporabili.