Kdaj kot podjetje začeti razmišljati o najemu storitev iz oblaka? 

Nasveti | Oblak

Kdaj kot podjetje začeti razmišljati o najemu storitev iz oblaka? 

August 21, 2025

Digitalizacija je spremenila način, kako podjetja poslujejo. Podatki so postali jedro poslovnih procesov, zato je ključnega pomena to, kje in kako jih hranimo. Tako se vsako podjetje slej ko prej znajde pred vprašanjem, ali lastna strežniška soba res še zadošča in ali je morda napočil čas za resen razmislek o najemu storitev iz oblaka. Kdaj je torej pravi trenutek za ta korak?

1. Ko se želite osredotočiti na svoje osnovno poslovanje 

Vsako podjetje, ne glede na panogo, ima področja, v katerih ustvarja največjo vrednost. Vse ostalo so podporne funkcije. Če vaši zaposleni vse več časa porabijo za skrb za strežnike, varnostne kopije ali odzivanje na tehnične težave, to pomeni, da energijo vlagate v opravila, ki ne prinašajo neposredne konkurenčne prednosti. Storitve v oblaku prevzamejo te naloge, vi pa se lahko posvetite ključnim procesom, razvoju in strankam. 

2. Ko postanejo IT stroški nepredvidljivi 

Nakupi in menjave strežnikov, klimatizacija prostorov, električna redundanca in zaščita pred vdori so visoki enkratni stroški, ki se ponavljajo na nekaj let. Z najemom storitev iz oblaka se ti izdatki spremenijo v fiksne in predvidljive mesečne stroške, brez skrbi glede zastaranja opreme ali novih naložb. 

3. Ko vaše poslovanje ne sme obstati 

V številnih panogah (logistika, finance, trgovina, zdravstvo …) je neprekinjeno delovanje ključnega pomena. Stranke in partnerji pričakujejo stalno razpoložljivost storitev, česar pa pogosto ni mogoče zagotoviti z lastnimi kapacitetami.

Pri storitvah iz oblaka so med drugim zajeti tudi:  

  • 24/7 nadzor in takojšen odziv v primeru incidentov, 
  • redundančni sistemi za neprekinjeno delovanje in
  • najvišja stopnja kibernetske zaščite. 

Vse to so temelji varnega poslovanja v oblaku.  

4. Ko podjetje raste in potrebujete večjo prilagodljivost 

Rastoča podjetja pogosto ugotovijo, da obstoječa infrastruktura ne dohaja več njihovih potreb. V primeru uporabe storitev iz oblaka, lahko zlahka povečate ali zmanjšate obseg storitev, v skladu z vašim trenutnim razvojem in brez velikih enkratnih investicij. 

5. Ko želite povečati zaupanje trga 

Zaupanje strank je vedno bolj povezano s tem, kako podjetja skrbijo za podatke. Profesionalen podatkovni center z naprednimi varnostnimi rešitvami in certifikati, kot je ISO27001, je zagotovilo, da svoje podatke in podatke svojih strank obravnavate resno. 

____

Ste prepoznali vaše podjetje v zgornjih točkah? 

Najem storitev v oblaku je pomemben strateški korak, ki podjetju omogoča večjo učinkovitost, nižje stroške in višjo stopnjo zaupanja, ko nastopi čas za to.

Telprom ima tudi lasten sodoben, varen in certificiran podatkovni center, ki podjetjem različnih velikosti in panog omogoča, da se osredotočijo na tisto, kar najbolje znajo, mi pa poskrbimo, da njihovi podatki delujejo varno, zanesljivo in 24/7. 

Želite preveriti, ali so storitve v oblaku prava odločitev za vas v tem trenutku? Pišite nam na prodaja@telprom.si in skupaj bomo poskali najboljšo rešitev.

____

Preberite tudi: Selitev zasebnega oblaka v Telprom oblak – Trinet informatika d.o.o.